بین الملل

رزمایش‌های ما برای مصرف رسانه‌ها نیست

وزیر دفاع یمن:

وزیر دفاع یمن گفت: رژه‌ها و رزمایش‌ها، مصرف رسانه ای ندارند و ما رزمنده ماهر و قوی که توان انجام هر ماموریت جنگی در سخت ترین شرایط را داشته باشد،

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن در سخنانی در جمع رزمندگان یمنی در محور تعز گفت: رژه‌ها و رزمایش ها، مصرف رسانه ای ندارند و ما رزمنده ماهر و قوی که توان انجام هر ماموریت جنگی در سخت ترین شرایط را داشته باشد، آماده می‌کنیم.

وی افزود: اگر خواهان صلح باشند آنها مردان صلح هستند و صلح را برپا می دارند و اگر خواهان جنگ باشند خواهند فهمید که آنان(رزمندگان یمنی) چه افرادی هستند. ما توان خود را تقویت کرده ایم و به این روند ادامه خواهیم داد.

العاطفی تاکید کرد: ما آماده و مهیا آزادی یمن و مقابله با دشمنان و اشغالگران اراضی یمن هستیم؛ اعم از امارات یا عربستان یا حامیان آنها یا کسانی که همراه آن می جنگند.

وی تصریح کرد: ما از آزادی یمن دست نخواهیم کشید و حضور یک متجاوز در اراضی یمن را نخواهیم پذیرفت.

وزیر دفاع یمن در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت پذیرش خواسته های انصارالله برای برقراری صلح، اعلام کرد که در غیر این صورت اوضاع در عرصه نظامی رقم خواهد خورد.

وی گفت: ادامه این وضعیت قابل قبول نیست زیرا این وضعیت به نفع دشمنان است و ما اصلا از آن راضی نیستیم. ما خودمان را آماده کرده ایم و توان وارد کردن ضربات دردناک به آنها را داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا