بین الملل

رژیم صهیونیستی اردوگاه شعفاط را برای دومین روز متوالی محاصره کرد


نظامیان رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا در شمال شرقی قدس اشغالی را محاصره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی گزارش دادند که شهرک عناتا و اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرقی قدس اشغالی از یکشنبه شب (دیشب) تا بامداد امروز دوشنبه شاهد درگیری شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینان بود.

وبگاه «العربی الجدید» گزارش داد که نظامیان صهیونیست همچنین اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را برای دومین روز متوالی محاصره کرده‌اند و به گفته ساکنان اردوگاه، این محاصره خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است به گونه‌ای که دانش‌آموزان، کارگران و کارکنان از مراجعت به محل کار و مدارس خود بازمانده‌اند و علاوه بر آن نظامیان صهیونیست با تهدید به تیراندازی به سمت فلسطینیان مانع از رسیدن پرستاران به بیمارستان‌ها شده‌اند.

درگیری‌ها همچنین به دو شهرک العیسویه و سلوان در مرکز قدس اشغالی کشانده شد و در نتیجه این درگیری‌ها یک جوان از ساکنان العیسویه هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

نظامیان صهیونیست صبح امروز همچنین گذرگاه نظامی قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی را بستند.

از سوی دیگر وبگاه خبری «شهاب نیوز» عصر امروز دوشنبه از درگیری شدید بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی خبر داد.

منابع محلی گفتند که جوانان فلسطینی لاستیک‌های خودروها را آتش‌ زده و به سمت نظامیان اشغالگر سنگ پرتاب می‌کردند و آن‌ها نیز گاز اشک‌آور، گلوله جنگی و پلاستیکی به سمت فلسطینیان شلیک می‌کردند.

دو روز پیش در جریان تیراندازی در ایست نظامی واقع در ورودی اردوگاه شعفاط یک نظامی صهیونیست کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

 

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا