بین الملل

رژیم صهیونیستی راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان را سرکوب کرد


نظامیان صهیونیست راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان در کرانه باختری در اعتراض به سیاست شهرک‌سازی را سرکوب کردند و شهروندان فلسطینی را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (جمعه)، راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان علیه سیاست شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را در چند نقطه از کرانه باختری سرکوب کردند.

روزنامه «العربی الجدید» به نقل از خبرنگاران فلسطینی گزارش داد که راهپیمایی هفتگی فلسطینیان علیه شهرک‌سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در روستای «بیت دجن» در شرق نابلس (شمال کرانه باختری) توسط نظامیان صهیونیست سرکوب شده و نیروهای رژیم صهیونیستی با گاز اشک‌آور به فلسطینیان حمله کرده‌اند که در پی این اقدام، چند فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

منابع محلی همچنین به این روزنامه قطری خبر دادند که در روستای «کفر قدوم» در شرق قلقیلیه (شمال کرانه باختری) راهپیمایی فلسطینیان سرکوب شده و نظامیان صهیونیست با گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور سمی به فلسطینیان حمله کرده‌اند.

به گفته این منابع، ده‌ها فلسطینی در این حمله دچار حالت خفگی شدند و ۳ فلسطینی نیز به ضرب گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

در منطقه «بیت امر» در جنوب کرانه باختری نیز نظامیان صهیونیست با گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور سمی فلسطینیان را هدف حمله قرار دادند. 

نظامیان صهیونیست در این حمله «ایهاب العلامی» عکاس فلسطینی را با گلوله جنگی هدف قرار دادند و او را مجروح کردند.

العربی الجدید همچنین اشاره کرد که تعدادی فلسطینی دیگر نیز در این حمله به ضرب گلوله‌های پلاستیکی و به دنبال شلیک گازهای اشک‌آور مجروح شدند.

در منطقه «عین سامیه» در مجاورت روستای «کفر مالک» در شمال شرق رام‌الله، شهرک‌نشینان به سمت فلسطینیانی که به تعرضات شهرک‌نشینان و اشغال اراضی فلسطین در کرانه باختری معترض بودند، تیراندازی کردند.

 

 

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا