بین الملل

سفر همزمان رؤسای سیا و موساد به قطر برای رایزنی درباره آتش‌بس غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر همزمان رؤسای سیا و موساد به دوحه پایتخت قطر برای رایزنی درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر همزمان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و رئیس سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) به قطر برای رایزنی درباره تحولات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه خبر دادند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود که رئیس موساد همزمان با ورود رئیس سیا، وارد دوحه پایتخت قطر شد.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، گمانه زنی‌هایی درباره احتمال عقد توافقی فراگیرتر برای مبادله اسرا پس از پایان توافق کنونی مطرح شده است.

این خبر در حالی است که رسانه‌ها اعلام کردند که در چارچوب تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ علیه غزه، شماری از اعضای سازمان اطلاعات قطر با سران موساد دیدار و با آنها درباره آزادی اسرای اسرائیلی نزد حماس رایزنی کردند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که افسران سازمان اطلاعات قطر روز شنبه به اراضی اشغالی سفر کردند تا درباره برخی از بندهای آتش‌بس با صهیونیست‌ها گفتگو کنند. هیئت قطری در این سفر درباره تمدید توافق آتش‌بس، تقویت هماهنگی‌ها در جریان اجرای توافق و تضمین اجرای روان و بدون مشکل آن با طرف اسرائیلی رایزنی کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا