بین الملل

سفر هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به بحرین

با هدف تقویت روابط دوجانبه صورت گرفت؛

یک هیئت عالی مذاکره کننده رژیم صهیونیستی با نخست وزیر و تعدادی از مقامات عالی بحرین در پایتخت این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به ریاست مدیرکل وزارت خارجه این رژیم دیداری را با نخست وزیر بحرین انجام داده است.

بر اساس گزارش پایگاه الکترونیکی واللا در اراضی اشغالی، ظهر امروز پنجشنبه، «آلون آشویتز» مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیداری را با سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه نخست وزیر بحرین انجام داده است.

گفته شده که در جریان این دیدار، دو طرف درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه در برخی ابعاد مهم گفتگو و رایزنی کرده اند.

در همین ارتباط یک مقام اسرائیلی اشاره کرده که رژیم صهیونیستی و بحرین بایستی بیش از پیش برای ضرورت ارتقای سطح روابط در تمامی ابعاد ممکن از جمله بعد امنیتی اهمیت قائل شوند.

پیش بینی می‌شود، در جریان حضور هیئت سیاسی رژیم اشغالگر در بحرین، دیدارهایی نیز با وزیر خارجه بحرین و معاون وی در منامه صورت گیرد.

مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره اهمیت این سفر گفته بود: روابط ما با بحرین نقشه راهی برای توسعه روابط ما بین دو طرف است. همچنین این همکاری‌ها به افزایش سطح امنیت منطقه‌ای نیز کمک کرده و مسیر را برای پیاده سازی بندهای مورد توافق نشست نقب هموار می‌کند.

گفتنی است که ماه مارس گذشته، در جریان نشستی در شهر اشغالی نقب، نشستی با حضور وزرای خارجه مصر، امارات، بحرین، مغرب، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی برگزار شد. در پایان این نشست که در هتلی در شهرک سدیه بوکیر در نقب منعقد گردید طرف‌ها بر سر مبارزه با آنچه تروریسم خوانده شده، توافق کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا