بین الملل

شهادت جوان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به رام‌الله/ احتمال بسته شدن مرز بلاروس و لهستان در صورت ادامه تهدید گروه واگنر/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از کشتی آسیب‌دیده روسیه در حملات پهپادی اوکراین

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شهادت جوان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به رام‌الله، احتمال بسته شدن مرز بلاروس و لهستان در صورت ادامه تهدید گروه واگنر و انتشار تصاویر ماهواره‌ای از کشتی آسیب‌دیده روسیه در حملات پهپادی اوکراین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش ایلنا، رسانه‌های روسیه گزارش دادند که منتقد سرسخت رئیس‌جمهوری این کشور پس از متهم شدن به فعالیت‌های افراط‌گرایانه در پایان یک محاکمه دیگر، با دوران حبس طولانی‌تری مواجه شده است.

–  تصاویر ماهواره‌ای یک کشتی نیروی دریایی روسیه را در حال غرق شدن در بندر دریای سیاه نشان می دهد.

– رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش آماده دریافت غلات روسیه، فرآوری این محصولات به آرد و صادرات آن به کشورهای آفریقایی و کشورهای توسعه‌نیافته است.

– معاون وزیر خارجه لهستان، با اعلام این‌که گروه‌هایی از نیروهای واگنر تلاش‌هایی برای نفوذ به خاک لهستان کرده‌اند، گفت که «تهدیدی بسیار واقعی» از سوی بلاروس وحود دارد.

–  فرماندار منطقه «کورسک» اعلام کرد که مواد منفجره پرتاب‌شده از یک پهپاد اوکراینی به ساختمان‌هایی در غرب روسیه برخورد کرده و منجر به وارد شدن خسارت به آنها شد.

–  معاون وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که نیروهای این کشور در جبهه جنوب پیشروی کرده‌اند، در حالی که نیروهای روس بر محور شرق متمرکز شده‌اند.

– در حمله شامگاه جمعه شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای برقه در جنوب شرق رام‌الله، جوانی فلسطینی به شهادت رسید.

 

 

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا