بین الملل

شهادت نوجوان ۱۶ ساله در رفح/ حمله پهپادی به آمبولانس‌ها

منابع خبری از شهادت نوجوان ۱۶ ساله در شهر رفح و هدف قرار گرفتن آمبولانس ها و خبرنگاران در این شهر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع خبری از شهادت لوی باسل عبدالعال نوجوان ۱۶ ساله بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در محله التنور در شرق شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن آمبولانس ها و خبرنگاران از سوی پهپادهای ریم صهیونیستی خبر دادند که به دنبال ورود به شهر رفح بودند.

همزمان منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های اطراف غزه خبر دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که با همکاری گردانهای قسام شاخه نظامی حماس، مرکز نظامی صوفا را موشکباران کرده است.

این درحالی است که بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۷ هزار و ۲۹۶ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۵ هزار و ۱۹۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۳ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۳۰ و زخمی‌شدن ۹۵ نفر را در پی داشته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا