بین الملل

شهرک‌نشین صهیونیست کودک ۴ ساله فلسطینی را با خودرو زیر گرفت

یک شهرک‌نشین صهیونیست کودک ۴ ساله فلسطینی را در منطقه کیسان واقع در شرق بیت‌لحم، با خودرو خود زیر گرفت و از محله حادثه گریخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عصر امروز یک‌شنبه، یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو خود، کودک ۴ ساله فلسطینی را زیر گرفت و وی را به شدت مصدوم کرد.

در این رابطه موسی عبیات، رئیس شورای روستای کیسان اعلام کرد: یک شهرک‌نشین صهیونیست، جبریل محمد سوارکه، کودک ۴ ساله فلسطینی را با خودرو خود، زیر گرفت و از محل حادثه گریخت. این کودک، در نزدیکی خانه پدری خود که به موازات خیابان اصلی ارتباطی به روستا قرار دارد، حضور داشت که توسط این شهرک‌نشین صهیونیست زیر گرفته شد.

عبیات در رابطه با وضعیت کودک مصدوم فلسطینی افزود: این کودک فلسطینی به بیمارستانی در شهر بیت‌جالا واقع در غرب بیت‌لحم منتقل شده و حال وی وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که عصر امروز و کمی پیشتر از این حادثه، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تیراندازی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین، آنان را به شهادت رساندند. گفته شده که شهید نایف ابوصویص از فرماندهان گردان جنین، یکی از شهدای این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها بوده است.

این اقدام با واکنش شدید گروه‌های مقاومت فلسطین همراه بود و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که ارتش این رژیم برای مقابله با واکنش موشکی مقاومت از غزه در پاسخ به ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین آماده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا