بین الملل

ضربات دردناک ما به نیروهای دشمن ادامه خواهد داشت

ضربات دردناک ما به نیروهای دشمن ادامه خواهد داشت


سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی تلگرامی تاکید کرد که عملیات ترکیبی و بی‌نظیر در رفح تأکیدی مجدد بر شکست دشمن در برابر مقاومت فلسطین و ضربات دردناک به ارتش آن بود و البته بیش از این نیز در انتظار دشمن است.

به گزارش ایلنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی تلگرامی تاکید کرد که عملیات ترکیبی و بی‌نظیر در رفح تأکیدی مجدد بر شکست دشمن در برابر مقاومت فلسطین و ضربات دردناک به ارتش آن بود و البته بیش از این نیز در انتظار دشمن است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابوعبیده اظهار داشت که ضربات دردناک ما به نیروهای دشمن در هر مکانی که باشند، ادامه خواهد داشت و به یاری خداوند ارتش رژیم اشغالگر در هر نقطه‌ای از سرزمین ما، چیزی جز کمین مرگ نخواهد یافت.

گردان‌های قسام تأکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها در صبح روز عرفه در کمینی ترکیبی در محله السعودی در منطقه تل السلطان در غرب رفح، برجک یک بولدوزر نظامی از نوع دی-۹ را با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشیدند و همه سرنشینان آن کشته و زخمی شدند و به محض رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن، یک دستگاه نفربر «ببر» نیز با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفت و به کلی منهدم شد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

ارتش رژیم اشغالگر طی بیانیه‌ای اعتراف کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان نبردهای رفح، هشت نظامی این رژیم کشته شدند.

سخنگوی ارتش این رژیم تأکید کرد که یکی از کشته‌ها جانشین فرمانده یکی از گروهان‌های تیپ مهندسی ۶۰۱ ارتش است.

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا