بین الملل

طرح شماری از قانون‌گذاران آمریکایی برای دائمی کردن تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران/ حمله رژیم صهیونیستی به حومه حلب/ بیانیه مشترک نهادهای امنیت ملی ایران و هندوستان

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

طرح شماری از قانون‌گذاران آمریکایی برای دائمی کردن تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران، حمله رژیم صهیونیستی به حومه حلب و بیانیه مشترک نهادهای امنیت ملی ایران و هندوستان ازجمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش ایلنا، گروهی از قانونگذاران آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات پیش‌نویس طرحی را به کنگره ارائه کردند که در صورت تصویب، به رئیس‌جمهور آمریکا اختیار دائمی کردن تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران را می‌دهد.

– نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی، واکنش هشدار‌آمیز ایران علیه رویکرد احتمالی غرب برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه را تأیید کرد.

– همکاری‌های دو کشور در چابهار، مسائل بانکی فیمابین، گفت‌وگو برای رفع تحریم‌ها، موضوعات منطقه از جمله تحولات افغانستان در دیدار وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی هند مورد بررسی قرار گرفت.

– رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، طی یک سخنرانی ضدایرانی در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، ایران را عامل عمده ناآرامی و خشونت‌ها در منطقه دانست.

– در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه شهر حلب که منجر به توقف فعالیت فرودگاه بین‌المللی این شهر شد، یک سرباز کشته و پنج سرباز و دو غیرنظامی زخمی شدند.

 

 

 

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا