بین الملل

عالم برجسته اهل سنت عراق: به میزبانی زوار امام حسین (ع) افتخار می‌کنیم


رئیس جمعیت اهل سنت عراق در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، گفت که عراقی‌ها امروزه بالاترین نمونه بخشش و کرامت را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دکتر «خالد الملا» رئیس جمعیت اهل سنت عراق در واکنش به مشارکت میلیون ها نفر در پیاده‌روی اربعین گفت که مسأله امام حسین (ع) بر اساس عاطفه و احساس شدید شکل گرفته و هرچیز متعلق به امام حسین (ع) با احساسات بی حد و حصری همراه است.

این عالم برجسته اهل سنت عراق به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت که مردم عراق این روزها بالاترین نمونه خدمت و بخشش و کرامت و حب زوار امام حسین (ع) را به نمایش گذاشته‌اند و از این رو همه باید از این خدمت داوطلبانه تقدیر کنند.

او با اشاره به تشکر مقام معظم رهبری از مردم عراق گفت: «ما عراقی‌ها به این خدمت مفتخر هستیم و اینکه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای و رئیس‌جمهور برادر ابراهیم رئیسی خودشان به شخصه تشکر می‌کنند، باعث افتخار بیشتر ماست و این تقدیرها موجب می‌شود تا مردم به این گونه شعائر و عبادات ادامه دهند.»

شیخ خالد الملا در پایان تأکید کرد که زیارت اربعین ترجمان طرح وحدت اسلامی است که خداوند و رسول و اهل بیت و یارانشان خواهان آن هستند.

انتهای پیام/م


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا