بین الملل

عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اردوگاه «نور شمس»

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از یورش به اردوگاه «نور شمس» واقع در «طولکرم» در کرانه باختری و به شهادت‌رساندن چند فلسطینی از این اردوگاه عقب‌نشینی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که از چند ساعت پیش به اردوگاه «نور شمس» واقع در «طولکرم» در کرانه باختری یورش برده بودند از این اردوگاه عقب‌نیشنی کردند.

این یورش با مقابله مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین در طولکرم روبرو شد.

خبرنگار المیادین در رام‌الله گزارش داد که امروز ۵ نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. از این ۵ شهید ۴ نفر در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند و یک نفر دیگر نیز در جنوب بیت‌لحم و به زعم تلاش برای انجام عملیات ضدصهیونیستی به شهادت رسیده است.

علاوه بر این جوانی که روز گذشته بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی رام‌الله زخمی شده بود امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه نور شمس خیابان‌ها و بخش‌هایی از خانه‌های فلسطینیان را ویران کرده‌اند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند شهروند فلسطینی را در طولکرم بازداشت کردند و تحقیقاتی میدانی را به راه انداختند.

گفتنی است از شب گذشته تاکنون، منطقه‌های مختلف کرانه باختری شاهد یورش گسترده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مقابله مبارزان مقاومت فلسطین با آنان بود.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم، اردوگاه نور شمس، شهرک البیره، دورا، السموع، اردوگاه قلندیا، شهرک مفر عقب در شمال قدس اشغالی، نابلس، روستای مادما، اردوگاه العروب و شهرک بیت امر در کرانه باختری یورش بردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا