بین الملل

عملیات نظامی ضد مقاومت در کرانه باختری کارآیی ندارد

رئیس پیشین شاباک:

رئیس پیشین شاباک در اظهاراتی اعتراف کرد که اجرای عملیات نظامی ضد مقاومت در کرانه باختری کارآیی خود را از دست داده است و تنها دستاورد آن، جلوگیری از موفقیت چند عملیات مقاومت بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، عامی آیالون، رئیس پیشین شاباک، طی مصاحبه با روزنامه عبری‌زبان معاریو، اذعان نمود که عملیات نظامی ضد مقاومت در کرانه باختری، دیگر، کارآیی ندارد.

ایالون اعتراف کرد که تنها دستاورد عملیات نظامی ضد مقاومت در کرانه باختری اشغالی ممانعت از موفقیت چند عملیات مبارزان مقاومت در این منطقه بوده است.

این مقام پیشین صهیونیست گفت که توسل به قدرت، مشکل را حل نمی‌کند، بلکه بر وخامت آن می‌افزاید؛ به ویژه آن‌که ۸۰ درصد از مردم فلسطین به مقاومت باور دارند و از آن به عنوان بهترین راه حل مقابله با اشغالگری حمایت می‌کنند.

وی اعلام کرد: جنگی که اسرائیل درگیر آن است، محدود به چند گروه یا تشکیلات مسلح نیست، بلکه طرف دیگر این جنگ، مردم فلسطین هستند.

ایالون در این مصاحبه از کابینه رژیم صهیونیستی خواست که سیاست‌های خود را در رابطه با مسأله فلسطین تغییر دهد و با کنار گذاشتن ایده پیروزی و سیطره بر مقاومت از طریق عملیات نظامی، راه‌حل‌های دیگری را برای حل‌وفصل آن بیابد.

رئیس پیشین شاباک افزود که کسانی که اعتقاد دارند می‌توان مقاومت را شکست داد، درکی از واقعیت‌های موجود ندارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا