بین الملل

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای بسیج عمومی و خیزش علیه اشغالگران


گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، خواستار بسیج عمومی و خیزش ملت فلسطین اشغالگران صهیونیست شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یک اسیر فلسطینی، ملت فلسطین را به اعلام بسیج عمومی، خیزش در برابر اشغالگران و تشدید درگیری‌ها با دشمن صهیونیستی در تمامی نقاط، دعوت کردند.

«ناصر ابو حمید» (۴۹ ساله) اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان به دلیل بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به درمان بیماری وی بامداد امروز سه‌شنبه، به شهادت رسید.

بنابر گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، باشگاه اسیر فلسطینی و دیگر نهادهای ملی و مردمی فلسطین نیز در تمامی استان‌های کرانه باختری خواستار اعتصاب فراگیر شدند.

این نهادها همچنین مردم فلسطین را به مشارکت موثر در تجمع هفتگی مقابل دفتر صلیب سرخ و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی علیه این اسیر فلسطینی دعوت کردند.

در نابلس و جِنین نیز کمیته هماهنگی گروه‌ها اعتصاب و عزای عمومی اعلام کرده است. همچنین باشگاه اسیر و اداره امور اسرای آزاده و گروه‌های ملی در استان بیت لحم خواستار تجمع مردمی در میدان المهد به منظور محکوم کردن این جنایت صهیونیست‌ها شد.

در قدس اشغالی نیز عزای عمومی اعلام شده و از سوی دیگر در الخلیل درگیری‌هایی بین جوانان و نظامیان صهیونیست به وقوع پیوست و ده‌ها فلسطینی در این درگیری دچار حالت خفگی شدند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا