بین الملل

فلسطین خواستار مداخله بین‌المللی برای توقف شهرک‌سازی شد


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای خواستار مداخله بین‌‌المللی جدی برای توقف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای از مسئولان رژیم صهیونیستی خواست تا به اقدامات یکجانبه و غیرقانونی خود پایان دهند.

مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی اخیرا شاهد یورش‌ها و بازداشت‌های گسترده فلسطینیان است.

وزارت خارجه فلسطین همچنین راهپیمایی تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست در بخش قدیمی قدس و انجام مراسم تلمودی توسط آن‌ها را محکوم کرد و کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم و کامل تجاوزات این رژیم دانست.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است که شمار زیادی از وزرای کابینه کنونی رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان صهیونیست حمایت بعمل می‌آورند.

در این بیانیه ضمن هشدار درباره خطرات اقدام کابینه صهیونیستی مبنی بر باز گذاشتن دست افراطی‌های صهیونیست برای اشغال بیشتر اراضی فلسطینیان، توسعه شهرک‌سازی و ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان آمده است که واکنش‌ها و مواضع ضعیف بین‌المللی در قبال شهرک‌سازی و جنایت‌های شهرک‌نشینان و عدم اجرای قانون بین‌المللی به حمایتی برای رژیم صهیونیستی جهت گسترش اشغالگری و نژادپرستی تبدیل شده است.

وزارت خارجه فلسطین همچنین مداخله بین‌المللی واقعی برای توقف شهرک‌سازی و برچیدن پایگاه‌های تروریستی شهرک‌نشینان و نیز توقف اقدامات یکجانبه و غیرقانونی رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا