بین الملل

فیلم| جدایی کودک مسلمان از خانواده‌اش در آلمان به دلیل انتقاد از همجنس بازی


پلیس آلمان اخیرا یک کودک مسلمان را به زور از خانواده مسلمانش جدا کرده است و بر اساس گزارش‌ها دلیل این اقدام پلیس آلمان این بوده که این خانواده به کودکشان یاد داده بودند که همجنس بازی در اسلام رد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اخیرا در فضای مجازی فیلمی منتشر شده است که طی آن نشان داده می‌شود پلیس آلمان در شهر «برمرهاون» یک کودک را به زور از خانواده مسلمانش جدا کرده است.  

به گزارش آناتولی، این ویدئو که به صورت گسترده در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که پلیس و افسران سازمان حمایت از کودکان وارد خانه‌ای شده و به زور یک کودک را از خانواده‌اش جدا می‌کنند این در حالی است که کودک وحشت زده شده و با گریه درخواست کمک کرده و تلاش می‌کند که خود را از افسران پلیس برهاند.

در این فیلم دیده می‌شود که اعضای خانواده در حال مشاجره با افسران بوده و به آنها می‌گویند که کودک کوچک آنها مشکل جسمانی داشته و نباید از آنها جدا شود. اما دیده می‌شود که یکی از افسران پلیس به آنها می‌گوید که این تصمیم دادگاه و اداره رفاه جوانان آلمان بوده و آنها باید دستور دادگاه را اجرا کنند.

 

 

 

پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، بسیاری از کابران از پلیس و اداره رفاه جوانان آلمان به دلیل رفتار ناعادلانه با کودک و خانواده‌اش انتقادات شدیدی را انجام دادند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس آلمان به این دلیل این کودک را از خانواده‌اش گرفته است که این خانواده به فرزندشان یاد داده بودند که همجنسبازی در اسلام رد شده است و این کودک در مدرسه این موضوع را درباره همجنس بازی مطرح کرده است.

اداره رفاه جوانان آلمان در برمرهاون به درخواست‌ها برای اظهار نظر درباره علت جدا کردن این کودک از خانواده‌اش پاسخی نداده است.

پایان پیام/.


آگهی
دکمه بازگشت به بالا