بین الملل

قطر به ۱۰۰ هزار خانواده ساکن نوار غزه کمک مالی می‌کند

رئیس کمیته قطری بازسازی نوار غزه از آغاز روند پرداخت مبلغ ۱۰۰ دلار به حدود ۱۰۰ هزار خانواده نیازمند ساکن نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد العمادی، رئیس کمیته قطری بازسازی نوار غزه اعلام کرد: این کمیته با همکاری صندوق توسعه قطر از فردا (پنج‌شنبه) پرداخت کمک‌های نقدی به خانواده‌های مستضعف و نیازمند در نوار غزه را آغاز خواهد کرد.
العمادی گفت: کمک‌های نقدی به حدود ۱۰۰ هزار خانواده در استان‌های نوار غزه پرداخت خواهد شد و برای هر خانواده ۱۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیته قطری بازسازی نوار غزه افزود: کار توزیع کمک‌ها از طریق سازمان ملل و بیش از ۳۰۰ مرکزی که در مناطق نوار غزه تعیین کرده، انجام خواهد شد.
این کمیته قطری امروز (چهارشنبه) با ارسال پیامک‌هایی برای خانواده‌هایی که شامل این کمک‌های مالی می‌شوند، به آنها در خصوص مراکزی که می‌توانند کمک‌ها را دریافت کنند، اطلاع‌رسانی کرد.
قطر در چارچوب بسته حمایتی تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر برای ساکنان تحت محاصره غزه، علاوه بر پرداخت این کمک‌های نقدی، تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه برق غزه را نیز بر عهده گرفته و همچنین مبلغی را برای کارمندان غزه اختصاص داده است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا