بین الملل

قلب جوان فلسطینی هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت


هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن قلب یک جوان فلسطینی او را به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز، جوان فلسطینی «یونس غسان تایه» را در اردوگاه «الفارعه» در شهرستان «طوباس» (کرانه باختری) به شهادت رسانده‌اند.

هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای رسما شهادت غسان تایه به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی را تأیید و اشاره کرد که گلوله مستقیما به قلب این جوان بیست‌و‌یک ساله فلسطینی اصابت کرده است.

بنا بر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین پس از ورود ناگهانی به کرانه باختری چند شهروند فلسطینی را دستگیر کرده‌اند که این اقدام با مقاومت مردمی مواجه شده است.


یونس غسان تایه

 

 

عرب۴۸ اضافه کرد که در درگیری مردم فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی چند نفر زخمی و چند تن دیگر بر اثر استنشاق گاز‌اشک‌آور دچار حالت خفگی شده‌اند.

انجمن اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، به صورت ناگهانی وارد ده‌ها خانه در کرانه باختری شده‌اند و پس از تخریب اموال موجود در این خانه‌ها، ساکنان را به مدت چند ساعت بازداشت کرده‌اند.

طبق این بیانیه، نظامیان صهیونیست، دیشب و بامداد امروز، ۲۰ فلسطینی را به اتهام مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان دستگیر کرده‌اند و آن‌ها را برای بازجویی به سرویس‌های امنیتی تحویل داده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که روز گذشته نیز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و ۱۲ نفر دیگر مجروح شدند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا