بین الملل

لحظه‌های اولیه حمله ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به الحدیده+ فیلم

ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمله‌های اخیر خود به الحدیده برخی منطقه‌های غیرنظامی و مسکونی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمله‌های ساعات اخیر به منطقه «الکثیب» در شهر «الحدیده» واقع در غرب یمن منطقه‌ای مسکونی را هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در این حمله علاوه بر این منطقه یک ساحل ویژه حضور خانواده‌های یمنی را نیز هدف قرار داده است.

اسپوتنیک نیز فیلمی را از لحظه‌های اولیه حمله ساعات اخیر ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به منطقه «الکثیب» در شهر «الحدیده» واقع در غرب یمن منتشر کرد.

بامداد امروز نیز ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی بار دیگر حمله‌هایی را علیه یمن انجام داد. بنا بر گزارش‌های واصله در این هجوم ۳ حمله به منطقه بقیم و یک حمله به شرق شهر صعده انجام شده است. همچنین ۱۱ حمله به استان ساحلی الحدیده در غرب یمن گزارش شده بود. در همین رابطه الجزیره گزارش داده بود که فرماندهی مرکزی ایالات متحده در غرب آسیا موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه‌ای، حمله‌های بامدادی به یمن را تأیید کرده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد که کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا