بین الملل

محمود عباس به قاهره می‌رود




رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین ‌‌برای دیدار با رئیس‌جمهور مصر، راهی قاهره می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ «محمود عباس»، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین ‌‌برای دیدار با «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهور مصر، راهی قاهره می‌شود.

‌عباس قرار است با السیسی هماهنگی مشترک در مورد جنگ در نوار غزه را بررسی کند.

سازمان آزادی‌بخش فلسطین قبلاً در پایان دسامبر گذشته، رد «ابتکار مصر» پیشنهادی قاهره را اعلام کرده بود که شامل سه مرحله برای توقف جنگ اسرائیل در نوار غزه بود.

 



انتهای پیام/

آگهی
بین الملل

محمود عباس به قاهره می‌رود

وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان با رئیس جمهوری مصر در قاهره در روز سه شنبه دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین تصریح کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر در قاهره در روز سه شنبه دیدار خواهد کرد.
المالکی خاطرنشان کرد، فلسطین در نشست وزرای خارجه عرب که در قاهره در روز سه شنبه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند و طی این نشست آخرین تحولات مسأله فلسطین و پرونده اسیران در زندان‌های رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
المالکی عنوان داشت که وزرای خارجه عرب درخصوص مقدمه‌چینی نشست آتی سران عرب در الجزایر در ماه نوامبر آتی گفتگو خواهند کرد.
وی گفت که باربارا لیف، معاون وزیر خارجه آمریکا طی روزهای آتی به رام الله خواهد رفت و مسئولان فلسطینی در دیدار با این مقام آمریکایی درخصوص لزوم موافقت دولت آمریکا با دست یابی فلسطین به عضویت کامل در سازمان ملل گفتگو خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا