بین الملل

مخالفت اسرای فلسطینی با حضور در دادگاه رژیم صهیونیستی

اسیران فلسطینی در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود، از حضور در دادگاه های رژیم صهیونیستی امتناع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اسیران فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود برای صد و شصتمین روز از حضور در دادگاه این رژیم امتناع کردند.

بر همین اساس «قدری ابوبکر» رئیس کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطینی گفت که رژیم صهیونیستی اسرا را تهدید کرده است در صورت متوقف نکردن اعتصاب غذای خود مانع از مداوای آنها خواهد شد.

وی افزود: اسرا از داخل فلسطین اشغالی و از طرف نهادهای بین المللی نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند و اسیران فلسطینی اعتصاب کننده یا باید پیروز شوند یا اینکه هر لحظه امکان شهادت آنها در این مسیر وجود دارد.

رئیس کمیته امور اسیران فلسطینی تاکید کرد: نظامیان صهیونیست به شماری از اسرا در زندان «هداریم» تعرض کرده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین روز دوشنبه نشست فوق العاده ای را برای بررسی تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرا فلسطینی اعتصاب کننده، در غزه برگزار کردند.

گروه‌های مقاومت، در نشست خود بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود و حق مقاومت برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

این در حالی است که اسیر خلیل عواوده وارد ۱۰۵ امین روز اعتصاب غذای نامحدود و اسیر رائد ریان نیز وارد شصت و نهمین روز اعتصاب غذای خود شده است.

مرکز مطالعات فلسطین ماه گذشته اعلام کرد که شمار اسیران فلسطینی که به حبس ابد در زندان‌های رژیم صهیونیستی محکوم شده‌اند به ۵۵۱ نفر رسیده است.

گفتنی است اسیران فلسطینی در اعتراض به اقدامات غیر قانونی مسئولان رژیم صهیونیستی اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا