بین الملل

مدودوف: به طور کامل از زرادخانه و تجهیزات خود استفاده نکرده‌ایم


معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که ارتش روسیه در نبرد با اوکراین، هنوز از زرادخانه سلاح‌ها و تجهیزات خود به طور کامل استفاده نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه روز شنبه اظهار داشت که روسیه در نبرد با ارتش اوکراین هنوز از زرادخانه سلاح‌ها و تجهیزات و مهمات خود به طور کامل استفاده نکرده است.

به نوشته وبگاه «یوکرینسکا پراودا»، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت: «روسیه به دلایل واضح هنوز از کل زرادخانه تسلیحات، تجهیزات و مهمات خود استفاده نکرده است. ارتش روسیه به دلایل انساندوستانه به اهداف دشمن واقع در مناطق پرجمعیت حمله نکرده است.»

مدودف همچنین اظهار داشت این روسیه است که نظم جهانی آینده را شکل می‌دهد، نه ایالات متحد و انگلیس.

معاون  شورای امنیت روسیه اخیرا نیز  جنگ روسیه با اوکراین را «مقدس» لقب داد و گفت، روسیه می‌تواند همه دشمنان خود را به آتش ابدی جهنم بفرستد.

مدودف در پیامی به مناسبت «روز وحدت ملی روسیه» جنگ روسیه در اوکراین را یک درگیری مقدس با شیطان دانست. وی هشدار داد که روسیه می‌تواند همه دشمنان خود را به آتش ابدی جهنم بفرستد. مدودف گفت که روسیه در حال مبارزه با «نازی‌های معتاد و دیوانه» در اوکراین است که توسط غربی‌ها حمایت می‌شوند.

معاون شورای امنیت روسیه گفت، روسیه سلاح‌های مختلفی دارد و قادر است همه دشمنان خود به جهنم داغ بفرستد.

معاون  شورای امنیت روسیه افزود که روسیه در حال افزایش تولید انواع سلاح‌‌ها از تانک و تفنگ گرفته تا موشک‌ها و پهپادهای بادقت بالاست.

دیمیتری مدودف اظهار داشت، تولید سلاح‌ها و تجهیزات ویژه از هر نوع چندین برابر افزایش می‌یابد.»

رئیس‌جمهور روسیه نیز به تازگی در نشست شورای هماهنگی حمایت از نیروهای مسلح گفت، رقابت باید بین تولیدکنندگان داخلی افزایش یابد و تولیدکنندگان جدید باید برای رفع نیازهای ارتش ظهور کنند. «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در این باره اظهار داشت، رقابت باید تشدید شود، تولیدکنندگان جدید کارآمد و نو در حوزه دفاعی باید ظاهر شوند (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/.


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا