بین الملل

مسکو: 7500 نیروی اوکراینی در ضدحملات کشته یا زخمی شدند


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حدود 10 روز گذشته و آغاز ضدحملات اوکراین علیه نیروهای روسیه، قریب به ۷۵۰۰ نظامی اوکراینی در حملات ناموفق کشته یا زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه در به‌روزرسانی اطلاعات میدان جنگ اعلام کرد از چهارم ژوئن (۱۴ خرداد) حدود ۷۵۰۰ نظامی اوکراینی در حملات ناموفق کشته یا زخمی شده‌‌اند. 

به گفته وزارت دفاع روسیه، این آمار تنها شامل نظامیان اوکراینی در خط مقدم است و نیروهایی که در حملات موشکی با دقت بالا و حملات هوایی در عمق خاک اوکراین مورد اصابت قرار گرفتند را شامل نمی‌شود. 

به گزارش راشا تودی، تلفات تخمینی بازه زمانی از چهارم ژوئن را شامل می‌شود که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد حمله گسترده اوکراین در امتداد پنج بخش از خطوط مقدم را در منطقه دونباس دفع کرده است. 

به گفته مسکو، از آن زمان، نیروهای اوکراینی تلاش کرده‌اند در مواقع مختلف به مواضع نیروهای روسیه یورش ببرند اما موفق نبوده‌اند. 

طبق اعلام وزرات دفاع روسیه، در ۲۴ ساعت گذشته، نه تانک و ۱۶ خودروی زرهی در حملات اوکراین در دو جبهه شهرک «ماکاروفکا» در بخش جنوبی خط مقدم و در شهرک همسایه آن «پرچیستوفکا» منهدم شدند. 

در حال تکمیل …


آگهی
دکمه بازگشت به بالا