بین الملل

معمای پرواز یک چترباز در مرز لبنان و اراضی اشغالی

پرواز یک چترباز بر فراز مرز میان لبنان و اراضی اشغالی و پنهان‌شدن وی مقامات رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، صبح امروز چهارشنبه، یک چترباز در جهت شرق به غرب نوار مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی پرواز کرد و پس از عبور از روی مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به شکل ناگهانی از چشم‌ها پنهان شد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری نیروی هوایی این رژیم در تلاشند تا معمای پرواز این چترباز بر فراز مرز میان لبنان و اراضی اشغالی و پنهان‌شدن وی را حل کنند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها تحقیقات درباره اینکه آیا این فرد از نیروهای حزب‌الله لبنان بوده و یا اینکه یک صهیونیست بوده که بدون هماهنگی با مقامات رژیم صهیونیستی به چتربازی اقدام کرده جریان دارد و نتایج اولیه حاکی از آن است که این چترباز می‌تواند به سوی لبنان بازگشته باشد.

منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری نیروی هوایی این رژیم تلاش دارد تا محل فرود این چترباز را مشخص کند و در حال بررسی تمام گزینه‌ها و جستجو در دریاست.

گفتنی است از چند ماه پیش تاکنون مرز میان لبنان و اراضی اشغالی شاهد تنش‌هایی فزاینده بوده و با وجود اقدام حزب‌الله به برچیدن یکی از چادرهای خود در مزارع شبعا مسئله چادرهای حزب‌الله همچنان موجب نگرانی ارگان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

دیروز نیز منابع لبنانی اعلام کردند که ارتش این کشور و ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل تعرض‌هایی که بولدوزرهای صهیونیستی در مزرعه بسطره انجام داده‌اند به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

بر اساس گزارش منابع لبنانی نیروهای ارتش لبنان با حضور نیروهای یونیفل نسبت به ازبین‌بردن موانع و اقدامات صورت‌گرفته از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه اقدام کرده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا