بین الملل

مقاومت فلسطین معادلات خود را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد

سخنگوی جنبش حماس:

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند معادلات مدنظر خود را به دشمن صهیونیستی تحمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که مقاومت فلسطین از طریق بازوی خود یعنی اتاق عملیات مشترک، بر عهد خود با خون شهدای فلسطین باقی ماند و معادلات مدنظر خود را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد.

وی در ادامه افزود: جنایات دشمن صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند. اتاق عملیات مشترک نیروهای فلسطینی، عملیات انتقام آزادگان را به شیوه پیشرفته با نظارت بر تحولات میدانی، مدیریت کرد.

قاسم بیان کرد: اتحاد میادین، تمام تلاش‌های دشمن برای تفرقه افکنی میان مردم یک ملت واحد را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: مقدسات ما در قدس اشغالی و مسجدالاقصی اولویت مبارزات ما علیه دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند. ما با جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی مبارزه خواهیم کرد.

علی ابوشاهین، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرده بود که این جنبش با حمایت ملت فلسطین و محور مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی ایستاد. نتانیاهو با قلدری تمام اعلام می‌کرد که زیرساخت‌های نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار می‌دهد اما در مقابل شاهد بارانی از موشک‌ها بود. این حملات موشکی نشان داد که او دروغ می‌گوید و حال مقاومت خوب است.

وی با اشاره به توافق بر سر آتش بس با دشمن صهیونیستی گفت: گروه‌های مقاومت، به آتش بس پایبند خواهند بود به شرط آنکه دشمن دست به تجاوز علیه غیرنظامیان نزند و اگر این مسأله را زیر پا بگذارد توافق مذکور منحل می‌شود.

شب گذشته منابع منطقه‌ای اعلام کردند که توافق آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی آغاز شده است. همزمان از فلسطین خبر رسید که جشن پیروزی بر اشغالگران تحت عنوان جشن «انتقام آزادگان» در غزه و اردوگاه‌های فلسطینی برگزار شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا