بین الملل

مقاومت فلسطین: نشست العقبه، خدمت رایگان به رژیم صهیونیستی است


گروههای مقاومت فلسطین حاضر در جنین ضمن محکومیت تصمیم تشکیلات خودگردان برای مشارکت در نشست «العقبه»، تأکید کردند که این نشست، به سود ملت و مسئله فلسطین نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین حاضر در جنین شامگاه امروز شنبه در یک نشست خبری، تصمیم تشکیلات خودگردان برای مشارکت در نشست «العقبه» اردن را که در آن صهیونیستها حضور دارند، محکوم کردند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این گروهها گزارش داد، نشست العقبه، یک نشست سیاسی و امنیتی شکست خورده است که با نظارت آمریکا، در شهر العقبه برگزار خواهد شد و تشکیلات خودگردان باز هم فریب واشنگتن را خورد.

این گروهها با بیان اینکه، تشکیلات خودگردان بهتر بود که در این مرحله به سمت، اتحاد ملی و اتحاد مبارزاتی در میدان جنگ حرکت کند، ادامه دادند: نشست العقبه در سایه شهرک سازی و کشتارهای اسرائیل علیه ملت ما برگزار می‌شوند.

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه، این نشست به سود ملت ما نیست، بلکه یک خدمت رایگان به رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: به جای توافق امنیتی با اسرائیل، تشکیلات خودگردان به سمت اتحاد ملی برود.

در این نشست، هیأتهایی از اردن و مصر نیز حضور خواهند داشت. برنامه این نشست، مسائل امنیتی و سیاسی و نتایج توافقات حسین الشیخ مسئول امور شهری تشکیلات خودگردان با زاچی هانگبی رئیس شورای امنیت داخلی صهیونیستی بررسی خواهد شد.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که مسئولان عالیرتبه و کارشناسان نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی طی ماههای اخیر نسبت به جنگ داخلی در این رژیم و فروپاشی آن سخن به میان آورده‌اند.

گروههای مقاومت فلسطین نیز دامنه عملیاتهای استشهای خود را گسترش داده‌اند و برآوردهای امنیتی حاکی از آغاز قریب الوقوع انتفاضه سوم فلسطین حکایت دارد. در کنار این مسائل، برای هشتمین هفته متوالی، صهیونیستها علیه کابینه فاشیست بنیامین نتانیاهو به خیابان آمده‌اند و با برگزاری تظاهراتهای گسترده، اوضاع داخلی این رژیم را وخیمتر می‌کنند.

پایان پیام/

 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا