بین الملل

مقاومت یک ضربه رژیم اشغالگر را با دو ضربه پاسخ خواهد داد

جنبش جهاد اسلامی:

جنبش جهاد اسلامی ضمن درخواست از همه فلسطینی ها برای تشدید مقاومت علیه اشغالگران در تمام نقاط تماس با سرزمین های اشغالی تأکید کرد که مقاومت یک ضربه رژیم اشغالگر را با دو ضربه پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اقدامات تروریستی ارتش اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست را در سراسر خاک فلسطین محکوم و تأکید کرد که این اشغالگری مبتنی بر قتل و کشتار و ویرانی است.

جنبش جهاد اسلامی افزود: سیل خون هنوز جاری و متوقف نشده است و شهرها، روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی را رنگین می‌کند. خون‌های ریخته شده به منزله چراغ برای کاروان‌هایی است که برای دفاع از عزت مردم و ملت ما صف می کشند. این خون‌ها در عین برای اشغالگران جنایتکار آتشی به شمار می‌رود که جز با آزادسازی سرزمین فلسطین و پاکسازی مسجد الاقصی از لوث وجود آنها خاموش نمی‌شود.

این جنبش در ادامه بیانیه خود شهادت «محمود سامی عرام» جوان فلسطینی ۲۷ ساله اهل خانیونس که پس از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت وی در نزدیکی گذرگاه نظامی جباره در جنوب طولکرم به شهادت رسید و همچنین شهید «معتصم محمد عطا الله» ۱۷ ساله که در حین انجام عملیات قهرمانانه در شهرک «تقوع» در شرق بیت لحم به شهادت رسید را به همه ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت و تأکید کرد: به مقاومت علیه دشمن ادامه خواهیم داد و کشتار و تروریسم از جانب رژیم اشغالگر ما را از این مسیر مقدس باز نخواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: اشغالگران می‌دانند که مقاومت ما یک ضربه را با دو ضربه پاسخ خواهد داد و مردم انقلابی فلسطین روز به روز توانایی و پایداری خود را در برابر اشغالگر ثابت می‌کنند.

این جنبش از مردم فلسطین و همه نیروها، گروه‌ها و جناح‌های مقاومت خواست تا صفوف خود را مستحکم کنند و برای مقابله با چالش‌ها و توطئه‌ها علیه فلسطین به صورت جدی و واقعی حرکت کنند و با نیروهای اشغالگر و باندهای شهرک نشینان صهیونیست در همه نقاط تماس درگیر شوند تا دشمن متوجه شود که مردم فلسطین مرعوب این همه کشتار جنایتکارانه نخواهند شد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای فلسطینی و درخواست مرحمت و غفران الهی برای آنها تأکید کرد که پاسدار خون شهدا بوده و پرچم جهاد و مقاومت را تا آزادی فلسطین به دوش خواهد کشید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا