بین الملل

مقتدی صدر:به میدان تحریر بیایید و در دل آمریکای شرور وحشت اندازید

رهبر جریان صدر عراق، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در بغداد در روز جمعه و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، مقتدی صدر خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در بغداد در روز جمعه و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی شد.

بر اساس این گزارش، رهبر جریان صدر عراق امروز دوشنبه از عراقیها خواست که در تظاهرات میلیونی یکپارچه در روز جمعه شرکت کنند و پرچم های فلسطین را به حرکت درآورند و پرچم رژیم صهیونیستی را بسوزانند.

مقتدی صدر بیان کرد: وظیفه ما به عنوان عراقیهای مبارز و مقاوم علیه اشغالگران آمریکایی و همه دوستداران آرمان فلسطین، شرکت در تظاهرات میلیونی مسالمت آمیز یکپارچه در میدان التحریر است تا ندای جهاد از بغداد پایتخت عراق به کل جهان برسد. ما پرچمهای اسرائیلی را آتش می زنیم و پرچم های فلسطین را به اهتزار درمی آوریم.

رهبر جریان صدر اعلام کرد: امید است که این تظاهرات آنها(صهیونیستها) را دچار تشتت کند و آمریکای شرور بزرگ را به عنوان حامی تروریسم رژیم صهیونیستی علیه عزیزان ما در فلسطین به وحشت اندازد، تا فلسطین و قدس شریف به آغوش حق بازگردد.

وی افزود: وعده ما تظاهرات در روز جمعه و پس از نماز جمعه یکپارچه در حرکت میلیونی از همه استانها است تا به ظالمین ثابت کنیم که حامی مقاومت هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا