بین الملل

موشک باران مقاومت به عسقلان اشغالی

گروهان‌های قدس چهارشنبه شب اعلام کرد که شهرک اشغالی عسقلان و برخی شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری عبری زبان اعلام کردند که شهرک صهیونیستی عسقلان و جنوب اراضی اشغالی از سمت غزه موشک‌باران شده است.

به گزارش الجزیره، رسانه‌های عبری زبان چهارشنبه شب اعلام کردند که شهرک صهیونیستی عسقلان و منطقه‌های جنوبی اراضی اشغالی با حمله موشکی مقاومت فلسطین از سمت غزه روبرو شده است.

دقایقی پیش از اعلام گروهان‌های القدس، ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که آژیر خطر شلیک موشک و راکت در شهرک‌های «کیبوتس زکیم» در اطراف نوار غزه به گوش رسیده است.

تاکنون گزارشی از تلفات نیروهای رژیم صهیونیستی در این حمله موشکی منتشر نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی که دی ماه سال جاری و به مناسبت گذشت ۱۰۰ روز از جنگ غزه منتشر شد، به آمار موشک‌های شلیک شده از غزه و نیز از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی اشاره کرد.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، ۱۱ هزار موشک از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) گذشته تا ۲۶ دی ماه (یک ماه پیش) به اراضی اشغالی شلیک شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از این میان ۹ هزار موشک و راکت از غزه و ۲ هزار موشک از جنوب لبنان در این مدت به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا