بین الملل

نیروهای حشدشعبی در روند بازسازی عراق نیز مشارکت خواهند داشت

رئیس سازمان حشدشعبی:

رئیس سازمان حشد شعبی عراق بر مشارکت این نیروها در مرحله بازسازی کشور مانند مرحله آزادسازی عراق از دست عناصر تروریست، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی عراق، اعلام کرد که این نیروها در روند بازسازی کشور نیز مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: هرکس که می خواسته در مسیر شهید ابومهدی المهندس و نیروهای حشد شعبی گام بردارد، متوجه شده که این نیروها بر ارزش‌های انسانی تاکید دارند. این مسیر، حافظ عزت و کرامت عراق و منافع ملت این کشور است.

الفیاض بیان کرد: خط مشی نیروهای حشد شعبی، حامی همزیستی مسالمت آمیز میان ملت عراق و نظام سیاسی آن است. در این نظام سیاسی، دیکتاتوری وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ما در سایه خون شهدا به ویژه شهید ابومهدی المهندس، آینده روشی را برای نسل‌های بعدی می‌سازیم. عراق به دست تمام فرزندان خود، ساخته و محافظت می‌شود.

الفیاض در ادامه، به نقش نیروهای حشد شعبی در بازسازی عراق اشاره کرد و گفت: این نیروها، در مراحل آتی نیز همچنان خدمت گزار مردم عراق خواهند بود و در روند بازسازی کشور مشارکت می‌کنند.

الفیاض پیشتر در سالروز تأسیس این جریان مردمی، تاکید کرد: حشد شعبی، اراده مردم عراق را نمایندگی می‌کند و یک جریان سیاسی علیه هیچ طرفی در عراق نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم عراق امروز دارای قدرت و توانمندی شده‌اند که آینده باثبات آنها را تضمین می‌کند. پیروزی همواره یار حشد شعبی در نبردهایش بوده و این پیروزی‌ها با توجه به مردمی بودن این جنبش، به کل مردم عراق تعلق دارد.

فالح الفیاض در ادامه تاکید کرد: ما نباید نقش محوری و معلم گونه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش کنیم، شخصیتی که دارای روحیات عالی بود و هر آنچه در توان داشت برای خدمت در طبق اخلاص نهاد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا