بین الملل

هلند و سایر کشورهای غربی از تروریسم در سوریه حمایت می کنند

دمشق:

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به «کمیته حقیقت یاب» نشان می دهد که هلند و دیگر کشورهای غربی از تررویست ها در سوریه حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به کمیته مستقل حقیقت ‌یاب درباره «برنامه کمک های غیر کشنده» در سوریه نشان داد که دولت هلند در حمایت از تروریست ها دست دارد و این گزارش، یکی از رسوایی های حقوقی، سیاسی و اخلاقی این کشور است.

وزارت خارجه سوریه عنوان کرد: گزارش مذکور بار دیگر صحت و دقت اظهارات سوریه را ثابت کرد، مبنی بر اینکه کشورهای غربی از جمله هلند با عناوین مختلف، از تروریست ها در سوریه حمایت می کنند.

در این بیانیه آمده است: سوریه از جامعه بین‌ الملل می ‌خواهد که این کشورها را به خاطر نقض حقوق بین‌ الملل و قطعنامه‌ های مربوط به مبارزه با تروریسم را مجازات کند و به استفاده غرب از تروریسم به عنوان بهانه ‌ای برای مداخله در امور داخلی سایر کشورها پایان دهد.

وزارت خارجه سوریه در پایان تأکید کرد: گزارش این کمیته نشان داد که مسئولان هلندی با افکار عمومی این کشور بازی کردند تا واقعیت استفاده از تجهیزات ارسال به سوریه و رساندن آن به دست تروریست ها را مخفی کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا