بین الملل

واژگونی مشکوک قایق جنگی صهیونیست‌ها نزدیک عسقلان؛۷نفر مجروح شدند!

در ادامه جنگ غزه و در یک حادثه مشکوک، در پی واژگونی یک قایق نظامی صهیونیست‌ها در نزدیکی سواحل عسقلان اشغالی، ۷ تن از خدمه نظامی صهیونیست‌ها مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد کرد که یک قایق نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک سواحل عسقلان اشغالی در عمق دریا واژگون شد و خدمه نظامی آن پس از عملیات نجات دریایی به بیمارستان منتقل شدند.

بر پایه این گزارش، سایت عبری «والا» نیز با اذعان به این حادثه دریایی گزارش داد که بر اثر واژگونی یک قایق نظامی نزدیک سواحل عسقلان ۷ نظامی نیروی دریایی این رژیم مجروح شدند.

از سوی دیگر، برخی از رسانه‌ها با ابراز تردید درباره روایت رسانه‌های عبری با توجه به جنگ جاری گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه علیه ارتش صهیونیستی صحت این حادثه را زیر سوال بردند.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی با سانسور شدید خبری به ارائه قسمتی از تلفات نظامی خود می‌پردازد، البته این رژیم برای پنهان کردن تعداد واقعی تلفات از ترفندهای زیادی استفاده می‌کند.

این در حالی است که آمار نظامیان به هلاکت رسیده از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر تاکنون با سانسور شدید از سوی مقام‌های ارتش رژیم صهیونیستی و رسانه‌های این رژیم منتشر می‌شود.

دریافت ۸۲ MB

آگهی
دکمه بازگشت به بالا