بین الملل

واکنش مقاومت فلسطین به جمع‌آوری اسکله شناور آمریکا از سواحل غزه

کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که اسکله شناور آمریکا نمایشی خبیثانه برای مشغول کردن افکار عمومی جهانیان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که اسکله شناور آمریکا نمایشی خبیثانه برای مشغول کردن افکار عمومی جهانیان بود.

دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت در فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: جمع‌آوری اسکله شناور آمریکا از سواحل غزه به رغم گسترش شدید قحطی و گرسنگی در این باریکه، ثابت کرد که این صرفاً نمایشی خبیثانه برای مشغول کردن افکار عمومی جهانیان و منحرف کردن آن از جنگ گرسنگی، تشنگی و محاصره این باریکه توسط ارتش نازی و جنایتکار صهیونیستی با مشارکت گسترده و همه جانبه دولت جنایتکار آمریکا بود.

در این بیانیه آمده است که برچیدن این اسکله یک هفته پس از جنایت رژیم صهیونیستی آمریکا در النصیرات، نقش امنیتی و اطلاعاتی خبیثانه این اسکله را آشکار می‌سازد و اینکه این اسکله صرفاً پایگاهی امنیتی و اطلاعاتی برای دشمن آمریکایی به منظور کمک به رژیم اشغالگر صهیونیستی جهت ارتکاب جنایت النصیرات بوده است.

در حالی که فلسطینیان به دلیل مسدود شدن راه‌های ورود کمک‌های خارجی از جمله غذا، دارو و سایر منابع اولیه حیاتی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی با قحطی و فاجعه مواجه هستند و آژانس‌های سازمان ملل اعلام کرده‌اند که بیش از یک میلیون نفر در غزه ممکن است تا اوایل جولای (ماه آینده میلادی) بالاترین سطح قحطی را در این منطقه تجربه کنند، ارتش آمریکا هم اقدام به جمع‌آوری اسکله کمک‌رسانی این کشور در ساحل غزه کرده است.

دو مقام آمریکایی با اشاره به سابقه شکسته شدن اسکله کمک‌رسانی آمریکا به دلیل وضعیت بد جوی و مواج شدن دریا در اواخر ماه گذشته، اعلام کردند: ارتش ایالات متحده کار جمع‌آوری و انتقال این اسکله را از اواخر روز جمعه آغاز کرده و امروز (شنبه) نیز این کار را تکمیل خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا