بین الملل

واکنش نتانیاهو به حمله پهپادی به تانکر اسرائیلی و سخنان سید حسن نصرالله

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان اخیر «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان در مورد دمیده شدن در آتش جنگ داخلی در سرزمین های اشغالی و همچنین حمله اخیر پهپادی به یک تانکر اسرائیلی  واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نتانیاهو در جریان جلسه امروز کابینه رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان ابراز امیدواری کرد که اعتراضات علیه کابینه اش به خشونت نینجامد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ناآرامی های سراسری در فلسطین اشغالی در اعتراض به طرح کابینه وی به منظور کاهش اختیارات دستگاه قضایی ابراز داشت که معتقد است اعتراضات داخلی علیه آنچه که اصلاحات دمکراتیک خود توصیف کرد، به خشونت نخواهد انجامید.

اظهارات نتانیاهو در شرایطی است که سید حسن نصرالله در جریان سخنرانی روز پنجشنبه خود با توصیف کابینه اخیر نتانیاهو به «حکومت دیوانگان» بر اعترافات مکرر مقامات سابق و فعلی رژیم صهیونیستی در مورد خطر بروز جنگ داخلی و خونریزی در سرزمین های اشغالی اشاره کرده بود.

 

نتانیاهو همچنین با متهم کردن ایران به دست داشتن در حمله به یک تانکر صهیونیستی در هفته گذشته افزود: این تانکر در نتیجه حمله پهپادی، آسیب دیده است.

 

تانکر مزبور تحت مالکیت شرکت کشتیرانی «زودیاک» است که ایال عوفر میلیاردر صهیونیست مدیریت آن را بر عهده دارد. این تانکر باپرچم لیبریا در حال حرکت بوده است.

نخست وزیر اسرائیل درادامه با تکرار ادعاهای نخ نما شده قبلی خود اظهار داشت که ایران همواره در تلاش است تا در اقصی نقاط جهان به منافع رژیم صهیونیستی و ساکنین سرزمین های اشغالی آسیب وارد نماید، اما این حملات ایران باعث محدود شدن اقدامات اسرائیل نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا