بین الملل

پسر شیخ خضر عدنان در جایگاه رهبری تظاهرات ضدصهیونیستی+ فیلم

پرچم مبارزه از دست پدر به پسر رسید؛

تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی در کرانه باختری تصاویری را منتشر کرده‌اند که پسر شهید خضر عدنان را در حال رهبری اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت پدرش نشان می‌دهد.

شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب غذای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

باشگاه اسرای فلسطین امروز سه‌شنبه از شهادت «خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خبر داده است. باشگاه اسرای فلسطینی با اعلام این خبر تأسف بار، رژیم اشغالگر اسرائیل را به ترور شیخ خضر عدنان با برنامه‌ریزی قبلی متهم کرد.

هفته گذشته «خضر عدنان» اسیر فلسطینی و از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی برای هشتاد و یکمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه داد و باشگاه اسیران فلسطینی نسبت به وخامت حال او هشدار داده بود. بر اساس این گزارش، خضر عدنان ۴۴ ساله در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست نظامیان اشغالگر و با وجود وخامت اوضاع جسمانی، به اعتصاب غذا دست زده بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا