بین الملل

پیام تبریک پوتین به رهبری پاکستان

رئیس جمهور روسیه امروز یکشنبه هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان را به رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان تبریک گفته و بر همکاری فعال دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم و در قبال مساله افغانستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،  بر اساس اعلام کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز یکشنبه فرا رسیدن هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان را به عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان و شهباز شریف، نخست وزیر این کشور تبریک گفت و به همکاری فعال در زمینه مبارزه با تروریسم و ​​در قبال افغانستان اشاره کرد.
بر اساس پیامی که پوتین برای رهبری پاکستان ارسال کرد، این رهبر روسیه ابراز اطمینان کرد که همکاری روسیه و پاکستان به رشد خود ادامه می دهد.
بر اساس این گزارش، ولادیمیر پوتین در این پیامش نوشت:‌ روابط بین کشورهای ما در سطح بالایی است. روسیه و پاکستان فعالانه به شکل دوجانبه و همین طور در قالب های چندجانبه مختلف و از جمله در زمینه مبارزه با تروریسم و در سمت افغانستان همکاری می کنند.
رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: من مطمئن هستم که تلاش های مشترک ما هر چه بیشتر به ایجاد طیف کلی روابط سازنده بین روسیه و پاکستان در راستای مصلحت مردم ما و به نفع تقویت ثبات و امنیت منطقه ای کمک خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا