بین الملل

ژنرال صهیونیست: ارتش اسرائیل مدت‌هاست کنترل میدان را از دست داده

سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مدت‌هاست کنترل زمین و عرصه میدانی را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اسحاق بریک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با روزنامه معاریو تاکید کرد: هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل منزوی شده و سکوت اختیار کرده و مدت‌هاست که سیطره بر عرصه میدانی را هم از دست داده است.

وی با انتقاد از انتصابات جدید هالیوی، افزود: وی به انتصاب افسرانی روی آورده که شبیه وی هستند و هرگز قوی محسوب نمی شوند.

بریک عملیات هفتم اکتبر را خطرناک‌ترین شکست از زمان تأسیس رژیم جعلی اسرائیل و ارتش آن دانست و گفت: هالیوی به جای اینکه مسوولیت شکست را بر عهده بگیرد و استعفا دهد، تصمیم گرفت نسل هرج و مرج و شکست را تقویت کند، وی افسرانی را که شریک وی در شکست هستند رهبر می کند.

ژنرال صهیونیست در ادامه بنیامین نتانیاهو و یواف گالانت (نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) را به باد انتقاد گرفت و گفت: آنها اسرائیل را به ناکجاآباد می کشانند، به بن بستی که هرگز بازگشتی از آن وجود ندارد.

وی در ادامه نتانیاهو و کابینه اش را عامل تضعیف شدید اسرائیل دانست و گفت: این افراد بدترین جهنم روی زمین را در تاریخ اسرائیل بر سر ما آوردند و بدون تفکر استراتژیک و بدون عقلانیت راه ما را به سوی جهنم بعدی هموار می کنند!

آگهی
دکمه بازگشت به بالا