بین الملل

کارشناس صهیونیست: در مهار عملیات‌ها در کرانه‌باختری ناکام ماندیم

یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «روعی شارون» تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان کان اذعان کرد که رژیم صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی آن در مهار عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری ناکام بوده‌اند.

وی تصریح کرد که سرویس‌های امنیتی به این نتیجه رسیده که عملیات‌های نظامی ارتش در کرانه باختری طی یک سال گذشته هرچند منجر به بازداشت گسترده فلسطینیان و ترور شماری از مبارزان و فرماندهان مقاومت و خنثی کردن صدها عملیات ضدصهیونیستی شده، اما به نتایج مطلوب و مورد نظر منتهی نشده است.

شارون تاکید کرد که با این حال، تعداد هشدارها نسبت به تصمیم فلسطینیان برای اجرای عملیات ضدصهیونیستی در شمال کرانه باختری همچنان در حال افزایش است و این یعنی اینکه سرویس‌های امنیتی نتوانسته‌اند جلوی این عملیات‌ها را بگیرند.

وی اشاره کرد که باور عمومی فرماندهان ارتش و شاباک این است که عملیات‌های نظامی علیه فلسطینیان در شمال کرانه باختری باید افزایش یابد.

این تحلیلگر نظامی اسرائیلی عنوان کرد که سخن از یک عملیات نظامی گسترده است اما این عملیات به حد عملیات دیوار دفاعی نمی‌رسد.

روعی شارون تصریح کرد که عملیات احتمالی در شمال کرانه باختری با عملیات‌های سال گذشته متفاوت خواهد بود و این یعنی اینکه این عملیات قاطعانه‌تر بوده و مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا