بین الملل

کشته و زخمی شدن ۲۰ نظامی صهیونیست در کمین گردان‌های قسام

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از گرفتار شدن ۲۰ نظامی صهیونیست در کمین نیروهای خود در شهرک حمد خان یونس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان‌های عزالدین قسام با صدور بیانیه‌ای از گرفتار کردن نظامیان صهیونیست در یک کمین در خان یونس خبر داد.

در این بیانیه آمده است: مجاهدان این گردان‌ها روز گذشته بیش از ۲۰ نفر از نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در ساختمانی در شهرک حمد در خان یونس در کمینی سخت گرفتار کردند و با چند راکت ضدنفر آن‌ها را هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۲ نظامی خود در شهرک حمد خان یونس اعتراف کرده بود. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز در گزارشی افشاگرانه از هلاکت شمار زیادی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش اسرائیل در جنگ غزه از روز هفتم اکتبر تاکنون خبر داد.

در این گزارش اعلام شده است که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، ۴ فرمانده تیپ ارتش رژیم صهیونیستی، ۳۹ فرمانده گردان، ۱۳ فرمانده گروهان، ۶ افسر با درجه سرهنگی، ۲ افسر ستاد جنگ و ۷ افسر عالی‌رتبه ارتش این رژیم طی درگیری با مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا