بین الملل

گسترش شهرک سازی در کرانه باختری

شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و طی ساعات گذشته بر دامنه تحرکات آنها افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست در ادامه طرح شوم یهودی سازی اراضی شغالی فلسطین شروع به ساخت ۳ شهرک یهودی در کرانه باختری کردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان یهود ظرف کمتر از ۴۸ ساعت چندین کانکس و خانه پیش ساخته در نزدیکی شرق روستای مخماس واقع در شمال شرق قدس اشغالی نصب کردند.

حسن ملیحات ناظر سازمان دفاع از حقوق بادیه نشینان البیدر گفت که شماری از شهرک نشینان یهود با یورش به منطقه البقعه واقع در شرق مخماس شروع به نصب کانکس ها در مجاورت یکی از مناطق مسکونی این منطقه کردند.

در شهر نابلس نیز تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست جهت آغاز ساخت مجتمع شهرک نشینی یهود اقام به نصب خانه های پیش ساخته و کانکس کردند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست به منظور ساخت یک مجتمع شهرک نشینی در روستای ام صفا واقع در شمال غرب رام الله اقدام به نصب کانکس و خانه های پیش ساخته کردند.

شایان ذکر است که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ شهرک و مجتمع شهرک نشینی یهودی در کرانه باختری و قدس اشغالی وجود دارد و بیش از ۹۰۰ هزار صهیونیست در آنها اقامت دارند که ۳۵۰ هزار نفر آنها در قدس شرقی سکونت دارند و هر روز دست به سرکوب فلسطینیان می زنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا