بین الملل

گفته بودم پوتین هنوز جنگ واقعی را شروع نکرده است/زلنسکی؛ فرار کن

رمضان قدیروف:

رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «رمضان قدیروف» رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن به حملات هوایی صبح امروز دوشنبه روسیه به اماکن حیاتی در مرکز و غرب اوکراین واکنش نشان داد.

قدیروف در صفحه شخصی خود در تلگرام با بیان اینکه «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین از حملات هوایی روسیه شاکی شده است، خطاب به او گفت: ای زلنسکی نادان؛ آیا تصور کرده‌ای اینگونه حملات برای تو جایز و برای دیگران ممنوع است؟

وی افزود: مقامات اوکراین به مدت هشت سال به بمباران غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌ها در شهرهای لوهانسک و دونتسک ادامه دادند و نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را هدف حملات موشکی قرار دادند، پل‌ها را منفجر کردند و تأسیسات حیاتی و مهم را هدف قرار دادند؛ اما وقتی جهت موشک‌ها عوض شده و بر سر خودشان فرود آمد، این حملات ناگهان بر همه حرام شد؟

قدیروف ادامه داد: ای زلنسکی، ما به تو هشدار داده بودیم که روسیه هنوز به شکل جدی و واقعی جنگ را شروع نکرده است. بنابراین از ناله و شکایت مانند یک انسان حقیر دست بردار چرا که فرار برای تو بهتر است. قبل از اینکه موشک‌ها به تو برسد فرار کن. به سوی غرب فرار کن و پشت سرت را نگاه نکن.

رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن در پایان گفت: اکنون از انجام و اجرای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین راضی هستم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا