بین الملل

گفت‌وگوی مقامات قطری و اروپایی درباره تحولات منطقه


نماینده ویژه اتحادیه اروپا در منطقه با وزیر مشاور دولت قطر در امور خارجه دیدار و درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «لوئیجی دی مایو» نماینده ویژه اتحادیه اروپا در منطقه با «محمد الخلیفی» وزیر مشاور در امور خارجه دولت قطر دیدار کرد.

دی مایو پیش از این نیز با «لولوه الخاطر» وزیر مشاور در امور همکاری بین‌المللی وزارت خارجه قطر دیدار و درباره همکاری این کشور و اتحادیه اروپا و نیز تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد. وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار اهمیت حمایت و تقویت روابط راهبردی قطر و کشورهای حوزه خلیج فارس با اتحادیه اروپا و نیز راه‌های تقویت همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

بنا بر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، دی مایو و الخلیفی در این دیدار هماهنگی مشترک بین دوحه و اتحادیه اروپا درباره پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کردند.

 الخلیفی در این خصوص گفت که در دیدار با دی مایو درباره راهکارهای همکاری و توسعه روابط قطر و اروپا، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و هماهنگی مشترک در این زمینه گفت‌وگو کرده است.

پایان پیام/ص


آگهی
دکمه بازگشت به بالا