بین الملل

یورش شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری

شهرک نشینان صهیونیست با یورش به یک روستا در کرانه باختری، دارایی فلسطینیان را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در ادامه روند توحش آمیز حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری، این بار این شهرک نشینان به یک روستا یورش بردند.

بر این اساس، شهرک نشینان صهیونیست که از حمایت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برخوردار هستند با حمله به روستای برقه در شهر رام الله در کرانه باختری، دارایی‌های فلسطینیان را به آتش کشیدند.

در این حادثه، زمین کشاورزی فلسطینیان و خودروی شهروندان به آتش کشیده شد. منابع محلی می‌گویند شهرک نشینان همچنین به خودروهای فلسطینیان در امتداد جاده کنارگذر منتهی به ورودی شمالی شهر البیره با سنگ حمله کرده و به آنها آسیب وارد کردند.

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت‌های نظامی ارتش این رژیم، حملات خود به غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری را تشدید کرده‌اند. طی این مدت ۵۰۲ فلسطینی از جمله ۱۲۴ کودک در این منطقه به شهادت رسیده و نزدیک به ۵ هزار تن زخمی شده‌اند.

داده‌های آماری حاکی از آواره شده ۴ هزار فلسطینی در کرانه باختری به دلیل حملات صهیونیست هاست. دستکم ۶۴۸ ساختمان در این منطقه از سوی صهیونیست‌ها نابود شده و ارتش این رژیم بیش از ۸ هزار نفر را بازداشت کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا