بین الملل

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی؛ حداقل ۹۰ فلسطینی مجروح شدند + فیلم و عکس


نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود غیرقانونی به مسجد الاقصی به سمت فلسطینی‌هایی که سعی در مقابله با آنها داشتند، گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز  (جمعه)  نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده و تعداد زیادی از نمازگزاران را زخمی کرده‌اند.

شبکه «الجزیره» در گزارشی از حمله امروز نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی خبر داده و به نقل از هلال احمر فلسطین اعلام کرده است در جریان این حمله، تعداد زخمی‌های این حملات علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی به ۹۰ نفر رسیده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی شلیک گاز اشک‌آور به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی، همچنان برخی از فلسطینیان در آنجا محاصره شده‌اند و نظامیان صهیونیست اقدام به بستن درهای خروجی مسجد کرده‌اند. 

این حمله در حالی صورت گرفت که روز گذشته برخی منابع خبری از اداره اوقاف اسلامی اعلام کرده بودند که نگهبانان مسجدالقصی سه نفر را از ورود به مسجد از ورودی «باب المجلس» منع کرده بودند.

تولیت مسجدالاقصی در گفتگو با شبکه «الجزیره» خبر داد که درگیری‌ها بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها در صحن‌های مسجدالاقصی در صبح جمعه نیز هنوز ادامه دارد.

فلسطینی‌ها در قدس اشغالی با دستان خالی در حال مقابله با ورود غیرقانونی نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی هستند.

 الجزیره نیز گزارش داد اشغالگران برای خارج کردن نمازگزاران فلسطینی از صحن‌های مسجدالاقصی، گاز اشک‌آور پرتاب می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/خ


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا