بین الملل

زخمی‌شدن ۶ فلسطینی در یورش شهرک‌نشینان ونظامیان صهیونیست به نابلس

در جریان یورش شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در اطراف نابلس ۶ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه جنایت‌های نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری نیز همچنان ادامه دارد.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که تا این لحظه ۶ فلسطینی در نتیجه یورش شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به شهرک «عوریف» در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش هلال احمر فلسطین از میان این ۶ زخمی، ۵ نفر بر اثر تیراندازی مستقیم و یا برخورد ترکش‌های تیراندازی صهیونیست‌ها دچار جراحت شده‌اند. همچنین یکی از این زخمی‌ها کودکی فلسطینی است.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی آمبولانسی را که در حال انتقال یکی از زخمی‌های این یورش به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس بود متوقف و توقیف کردند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که شهرک‌نشینان صهیونیست چندین خودرو معتلق به فلسطینیان را در شهرک «عوریف» به آتش کشیده‌اند.

همچنین گروهی از صهیونیست‌ها بخش‌هایی از مدرسه «عوریف» در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.

در پی یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک «عوریف» درگیری‌هایی نیز میان جوانان فلسطینی و صهیونیست‌ها به وقوع پیوست.

علاوه بر این شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای «برقه» واقع در شمال غرب نابلس نیز یورش بردند.

همچنین اردوگاه «شعفاظ» واقع در قدس اشغالی نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود. نظامیان صهیونیست در یورش خود به اردوگاه «شعفاظ» به سوی فلسطینیان گلوله گاز اشک‌آور شلیک کرده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا