بین الملل

90 درصد گردشگران سفر به سرزمین‌های اشغالی را لغو کردند


در پی ناآرامی‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی، 90 درصد گردشگران خارجی سفر خود را لغو کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ضربه شدید به بخش گردشگری این رژیم در پی ناآرامی‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، 90 درصد از گردشگرانی که قصد داشتند به سرزمین‌های اشغالی سفر کنند به دلیل تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و آغاز درگیری‌ها در جبهه شمالی، سفر خود را لغو کردند.

این گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شود که شنبه شب و سحرگاه روز یکشنبه راکت‌هایی از خاک سوریه به سوی جولان اشغالی شلیک شد؛ این بعد از آن بود که دفاع هوایی سوریه تجاوز جنگنده‌های اسرائیلی را دفع کرد. 

نظامیان رژیم اشغالگر سه شب گذشته نیز حملاتی موشکی به مناطقی از غزه و جنوب لبنان داشتند که تهدیدات امنیتی شهرک‌نشینان نیز افزایش داده و شهرک‌های اشغالی را با عملیات‌های استشهادی متعددی مواجه کرده‌اند.

 روزنامه «تایمز اسرائیل» در گزارشی با این موضوع نوشته بود که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال دوری و فرار از تشدید تنش‌ها در چندجبهه است و به وزرای کابینه خود تاکید کرده که تل‌آویو را نمی‌توان در میانه افزایش درگیری‌های داخلی به رویارویی با حماس و حزب‌الله کشاند.

پایان پیام/.


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا