بین الملل

شنیده شدن صدای انفجار در مرکز بغداد/۲ مرکز خارجی هدف قرارگرفتند

شنیده شدن صدای انفجار در مرکز بغداد/۲ مرکز خارجی هدف قرارگرفتندانفجار در مرکز بغداد/۲ مرکز خارجی هدف قرارگرفتند " itemprop="image" class="" title="شنیده شدن صدای انفجار در مرکز بغداد/۲ مرکز خارجی هدف قرارگرفتند " width="100%" height="400">

منابع عراقی از شنیده شدن صدای دو انفجار در مرکز بغداد خبر دادند که طی آن، افراد ناشناس با بمب گذاری دو مرکز وابسته به آمریکا و انگلیس در بغداد را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وقوع دو انفجار غافلگیر کننده در شهر بغداد واقع در مرکز پایتخت عراق، ساختمان‌های وابسته به آمریکا و انگلیس را به لرزه درآورد.

پایگاه خبری المیادین گزارش داد که بامداد امروز (پنجشنبه) دو ساختمان متعلق به آمریکا و انگلیس شامل شرکت تجهیزات سنگین آمریکایی کاترپیلار در منطقه جادریه و مؤسسه بریتانیایی – آمریکایی کمبریج در منطقه خیابان فلسطین در بغداد هدف حمله قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های عراقی در پی وقوع این حمله بامدادی گزارش دادند که نیروهای امنیتی عراق به صورت گسترده در مقابل ساختمان شرکت آمریکایی کاترپیلار, مؤسسه بریتانیایی آمریکایی کمبریج واقع در خیابان فلسطین در منطقه ۵۰۷ بغداد مستقر شده‌اند.

رسانه‌های عراقی تاکنون گزارشی از تلفات یا خسارات این انفجارها منتشر نکرده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا