بین الملل

بایدن با توقف ارسال محموله تسلیحاتی به اسرائیل مرتکب اشتباه شد

بایدن با توقف ارسال محموله تسلیحاتی به اسرائیل مرتکب اشتباه شد


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا پس از توقف ارسال محموله بمب به اسرائیل به منظور عدم استفاده از آن در تهاجم به شهر رفح در جنوب غزه، مرتکب اشتباه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا پس از توقف ارسال محموله بمب به اسرائیل به منظور عدم استفاده از آن در تهاجم به شهر رفح در جنوب غزه، مرتکب اشتباه شد.

نتانیاهو در مصاحبه‌ای گفت که نیروهای اسرائیلی هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند تا مردم رفح را ترک کنند و گفت که امیدوار است وی و بایدن راهی برای غلبه بر اختلافات خود بیابند.

وی ادامه داد: «من، جو بایدن را از سال‌ها قبل، برای مدت ۴۰ سال یا بیشتر می‌شناسم. ما اغلب بر سر مسائل توافق داشتیم اما اختلاف‌نظرهایی نیز وجود داشت. ما توانستیم بر این اختلاف‌ها غلبه کنیم. امیدوارم اکنون نیز بتوانیم اختلاف‌ها را پشت سر بگذاریم».

نتانیاهو ادامه داد: «ما آنچه را که لازم است، برای حفاظت از خود انجام می‌دهیم و این به معنای محافظت از آینده ما است. و این بدان معنی است که ما حماس را شکست خواهیم داد، از جمله در رفح. ما چاره دیگری نداریم». 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا