بین الملل

بایدن: برای استفاده از دارایی‌های روسیه با «ماکرون» توافق کردیم

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی از توافق با همتای فرانسوی خود برای استفاده از دارایی‌های روسیه به بهانه اوکراین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد که در خصوص راهزنی دارائی های روسیه با همتای فرانسوی خود به توافق رسیده است!

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور آمریکا در این ارتباط گفت: در مورد استفاده از دارایی‌ های روسیه برای اوکراین با «ماکرون» (رئیس جمهور فرانسه) به توافق رسیدیم.

جو بایدن امروز گفت که در مورد استفاده از دارایی‌ های روسیه با ماکرون گفتگو کرده و در مورد این مساله با وی به توافق رسیده است.

این در حالیست که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیروز شنبه در نرماندی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

رئیس جمهور فرانسه در این دیدار گفت: در راستای تسریع در کاهش تنش میان (رژیم) اسرائیل و حزب الله (لبنان) باید با آمریکا همکاری کنیم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم در این دیدار گفت که کمک به اوکراین و متحدان آن را متوقف نخواهد کرد؛ بهانه وی از تنش آفرینی در این راستا به خطر افتادن اروپا ادعا شده بود!

بایدن مدعی شده بود: آمریکا در کنار اوکراین ایستاده است. ما در کنار متحدان مان ایستاده‌ ایم و در کنار فرانسه هم می‌ ایستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا