بین الملل

درگیری مبارزان مقاومت و نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در «الفارعه»

پس از نفوذ گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الفارعه» واقع در کرانه باختری مبارزان مقاومت فلسطین به مقابله با آنان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الفارعه» یورش بردند و با مقابله مبارزان مقاومت فلسطین مواجه شدند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» شاخه طوباس اعلام کرد که پس از شناسایی گروهی از نیروهای ویژه و لباس‌شخصی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «الفارعه» مبارزان این گردان‌ها با استفاده از سلاح تیربار و بسته‌های انفجاری به شدت با آنان درگیر شده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای بیش‌تری را به سوی اردوگاه «الفارعه» در جنوب «طوباس» اعزام کرده است.

کمی پیش‌تر نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در محله «المنشیه» واقع در «طولکرم» در شمال کرانه باختری هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این حمله با هدف ترور مبارزان مقاومت فلسطین که در این خانه حضور داشته‌اند به انجام رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی حمله به این خانه که در اردوگاه نورشمس طولکرم قرار دارد یک نفر به شهادت رسیده و۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال ۲ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که این شهید «سعید الجابر» نام دارد و از اعضای ارشد گردان «طولکرم» وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا